Ida -

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Ida - 15 november 2011 14:12

Solen är på väg ner och jag är på väg till jobbet. Klockan är runt kvart över 2. Dagarna blir så korta när solen går ner så snabbt och jag jobbar kväll. För jag unnar mig sovmorgon - varje dag. Vilket är helt obegripligt eftersom jag just frammanat att soluppgången är finare än solnedgången. Jag borde gå upp före 8 varje morgon! Har tränat och införskaffat mig mer träningskläder idag. Passar perfekt. Nu ska jag bara införskaffa mig massa andra större saker. Ge mig ett nytt POCryggskydd tack! Och nya bindningar tack! Och nya pjäxor tack! Och stighudar tack! Och en ny dator tack! listan tar aldrig slut.


För övrigt börjar temperaturen utomhus sjunka under 0-sträcket. Äntligen. Nu saknas bara lite snö..


 

Ovido - Quiz & Flashcards