Ida -

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Ida - 28 november 2011 12:35

Jag är officiellt en av Umeås största Haglöfsnördar. Från och med igår ägare av tre jackor. Orkar inte räkna resten av mina Haglöfsprylar. Har även införskaffat mig två par nya handskar och ett par nya POC-googles! Nu får snön se till att komma snart.


Idag har jag dessutom gått igenom alla skidkläder. Jag äger 5 par täckbyxor, något jag själv inte hade koll på. Den nya jackan matchar i alla fall det mesta. Det är en tjockisjacka, en varm täckjacka alltså som platsar bra i min annars så välsorterade skaljackesamling.

 Sedan en timme tillbaka har jag mina älskade skidor liggandes på hallmattan. Hoppas J inte ha något emot det.. Eller så plockar jag bort dem för hemfridens skull! Mina nya från i våras är FETARE än jag kommer ihåg. Wow. Sedan är mina älskade Rossignol (inhandlade i Schweiz) mer nötta än jag kom ihåg. Har upplevt mycket roliga stunder på dem..

    


 

Hittade ingen befintlig (läs redan uppladdad) bild på mina fetingar, men på headern bär jag runt på dem! Här ser ni min SkalHaglöfs, bästa någonsin!


Ovido - Quiz & Flashcards