Ida -

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Ida - 16 november 2011 13:43

Jag måste ju vara väldigt viktig. De ringer in mig tidigare till jobbet två dagar i rad. Betydelsefull, posten måste ju fram! Tänk på kunden. Har storstädat lägenheten, känns alltid lika skönt. I måndags gjorde jag en plan för veckan. Känner att jag måste styra upp mina sysslor lite bättre än jag gjort hittils. Tänker att jag ska göra så himla mycket men glömmer hälften, så från och med nu ska jag skriva en veckogöralista. Har redan börjat knåpa på nästa vecka. Så är det när man är en upptagen kvinna. Haha. den här veckan skulle jag baka surdegsbröd, det är uppskjutet för jag hinner inte. För imorgon har jag avsatt HELA dagen till att sortera och radera mina foton. Har äntligen köpt en extern hårddisk och den ska användas rätt från början. Ska alltså rensa bland några tiotaltusen bilder. Ser inte fram emot det men det måste göras. Ogillar att radera saker. Det finns ju en viss charm med misslyckade/dåliga bilder också.


Därför slänger jag upp en bild från jättelängesedan.

  

Ovido - Quiz & Flashcards