Ida -

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Ida - 9 november 2011 13:59

Andning, Blödning, Chock. Så skulle många beskriva den förkortningen. Andra skulle koppla till mitt lagomt diffusa uppdatering på facebook. Jag är en expert på att säga A men inte B. Men ganska snabbt efteråt faller mitt pokerfejs och B:et ventileras. Det är både positivt och negativt med att inte lyckas hålla något inom mig. Märk väl att det bara är när det handla om MIG SJÄLV. Nu har jag tack och lov ändå lyckats med mitt fejs. Äntligen! Och det håller.

Det knäppaste i den här ABCirkusen är att jag själv alltid blir irriterade på sådana som gör såhär. Som jag själv nu gör. Säger A men inte B. Eftersom jag är nyfiken i en strut så blir jag bara oerhört jobbig när någon gör så. Inte ovanligt att den personen, just därför, säger A men inte B. Och fnitterjag blir bara ännu jobbigare. Igår sa för övrigt A att jag var REKORDJOBBIG på jobbet. Nu är nivn lagd, så nu kan jag vara hur jobbig som helst utan att det gör något. Å andra sidan hade jag bara sovit tre timmar natten innan, kan vara en bidragande orsak till att jag var (helt ärligt) odräglig. 

Här kan ni hur som få A. B kommer senare.



 



Ovido - Quiz & Flashcards