Ida -

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Ida - 5 november 2011 14:15

  

    

Febersjuk   -   gulsot.   


Enliten knapptryckning så ser jag

helt annorlunda ut. Men jag håller

i princip aldrig på med sådana

knapptryckningar. Verkligeheten

är finare. Faktiskt.

Av Ida - 5 november 2011 09:30

om vinter. Som motvikt på mitt vintertjat tänkte jag längta tillbaka till sådana här dagar...


   

Sommardagar med solbruna ben och iklädd fina blommiga klänningar.


fast trots allt så måste jag erkänna att det här slår ganska högt också..

 

I snögrottor med bus i ögonen och rosiga kinder.

Av Ida - 5 november 2011 00:38

  

Nu måste jag få vara brutalt ärlig. Den här rumpan vill jag ha tillbaka. Därför sov jag endast mellan 07 och 11 imorse. Gick till träningen, spinning för att vara exakt. Rumpan ska bli snygg igen.

Av Ida - 5 november 2011 00:19

Har många sådana i min omgivning! En av de underbara träffade jag idag på lunch/stanspan! otroligt fint och välbehövt!

Några andra fina flickor var jag med till STHLM tidigare i höstas som ni vet. Hittade två opublicerade bilder därifrån.

   


VILKA PANGBRUDAR VA!? :D Älskar oss. Älskar er - alla mina fina.


Av Ida - 5 november 2011 00:02

morföräldrar är här i helgen. Helt underbart!

 

Så här fina är dem! Bilden är för övrigt tagen för nästan precis ett år sedan.

Ovido - Quiz & Flashcards