Ida -

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Ida - 10 november 2011 15:05

den smutsiga vackra sanningen om mig -

Jag är nyfiken. Jag är kittlig på knäna. Jag älskar min hårfärg, fast den är mer råttfärgad än blond största delen av året. Jag tycker om att göra snöänglar. Är väldigt ointresserad av prylar, men vill att dem ska fungera. Jag är motsatsen till badkruka. Jag trivs när det är minusgrader utomhus. Jag är rädd för skräckfilmer. Jag har INTE gröna fingrar. Jag har en tjocktv (och VHS-spelare). Soluppgångar är finare än solnedgångar. Jag skrattar mycket. Jag bjuder ofta på mig själv. Älskar att gunga. Syr gärna men städar mer sällan. Om jag fick välja ett favoritplagg skulle det bli mössor. Är duktig på att köra bil. Ogillar mina fötter och öron. Har alltid myror i benen. Tycker om Haglöfs. Kan ligga länge och bara kolla på stjärnorna. Jag vill gärna tro att jag är en supermänniska. Dricker inte kaffe. Tränar ibland en gång i veckan, ibland fem gånger i veckan. Jag är rädd för mördarkatten som stryker runt här i kvarteret. Jag har världens sämsta internetuppkoppling. Läser böcker endast under sommaren. Jag sminkar mig aldrig. Just nu längtar jag efter snön. Bakning är som terapi för mig. Gillar att bli pussad i nacken. Jag har alltid på mig mitt finfina halsband. Drömmer ofta att jag brinner inne i en husbrand. Jag är positiv. Gillar att se nya platser men är hemmakär. Lyssnar gärna på P3. Jag lever här och nu!  


Listan kan göras lång..

Ovido - Quiz & Flashcards