Ida -

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Ida - 2 november 2011 18:26

Är förmodligen ingen nyhet för någon hur min träning såg ut idag. Facebook säger ju allt! Jag är inne i ett träningsflow och då vill jag träna HELA tiden. Nu har det blivit ca varannan dag, onödigt ofta enligt vissa. Hur som! Idag tog jag på mig träningskläder anpassade för 8 plusgrader (usch!) och traskade iväg mot högre höjder. Mariehem intogs och så även Bräntberget. Gick upp och ner där några gånger. 5 för att vara exakt. Backträning, sprang ner sista gången och fortsatte med lätta steg mot Berghem, saktade ner och promenerade hem via Coop. En lagom träningsdag. Jag var otroligt nog inte ensam med att gå upp och ner, upp och ner för "berget". En annan tjej, en kille och massa ungar (och deras fröknar) trivdes där i lunchsolen!


 

bild från i vintras. Blev genast sugen på blodapelsin! som aldrig är så gott som efter träning..

Ovido - Quiz & Flashcards