Ida -

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Ida - 25 november 2011 23:23

Måste bara tipsa om det HÄR albumet- lyssna lyssna lyssna lyssna!

Av Ida - 25 november 2011 21:25

Först är Jon Olsson med i världensbästatidning och sen är Björn Gustavsson med i Skavlan. Inspirerarande män i allra största grad. Fina är de också. Å andra sidan är jag ganska fin också. (även om jag inte känner mig fin idag..)


Till något annat. Jobbade till 12.30 och sen dess har jag gjort INGENTING. Eller i mina mått mätt. Jag har hunnit med redigera bilder, fotografera litegrann, handlat, lyssnat på braig musik, bytt en gardin (J har fixat allt annat juligt), bakat kokostoppar, gjort tomtegröt, bakat saffranskaka och myst ner mig i soffan framför På spåret och nu Skavlan. SAS-Janne är för övrigt en väldigt cool gubbe! Och Michael, what a man!

Av Ida - 25 november 2011 16:29
Ovido - Quiz & Flashcards