Ida -

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Ida - 12 november 2011 16:36

Jag kan inte sluta drömma om en sån HÄR. Har varit aningen anti dessa, men de ser ju förbaskat sköna ut. Soffhängsmys!


Av Ida - 12 november 2011 10:49

Första tanken som slog mig imorse var något i stil med "NEEEEEEEJ, det här skulle ju bli en bra dag!" Det hade jag ju faktiskt bestämt. Men allt annat ville något annat. Jag skulle ju vakna upp till en blå himmel, och om den inte var blå skulle det i alla fall singla ner snöflingor mot marken. Men icket. Dessutom var jag alldeles för trött när jag vaknade. Så jag ringde mamma. Nu ska vi upp på Obs och storhandla. Skriver därför handlingslapp nu. Sprang tidigare i morse ner till tvättstugan för att tvätta den enda tvätten jag inte hann igår. Måste ner och hämta den (typ nu) innan mamma kommer och hämtar mig. Måste klä på mig också! Jag och E skulle träffas idag på stan, men hon har blivit sjuk så det skippar vi den här helgen. Men fy farao - den här SKA bli en bra dag! (Klistrar på ett STORT leende i fejset för att övertyga mig om att det är så det ska bli!)

Ovido - Quiz & Flashcards