Ida -

Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Lemon Tree

Av Ida - 23 januari 2008 15:32

Ja, här sitter jag hemma i soffan i min ensamhet. Och lyssnar på Lemon Tree, för att jag just insåg att jag hade den på datorn. Har absolut ingen aning om vars den kom ifrån.. jag är inte en sån som laddar ner musik..


Laddade dessutom upp en bild som jag tog med min alldeles egen mobil(genom bussrutan), denna kalla vackra gnistrande onsdagen. Dock var det inte så mycket snö. Läste på internet att dem hade haft 31,1 minusgrader i Hemavan i morse. Snacka om den stora förändringen. Hela förra veckan var det tö väder med temperaturen på 0 strecket.

Nu helt poff är det minusgrader och inte med måtta. Här i Ume var det typ 10 minusgrader och det klaga de flesta på. Men dock är det endast kallt för att det har vart varmt hela vintern... Skulle det ha vart 10 minusgrader i snitt i några veckor skulle vi inte klaga förens det blev typ 20 minusgrader.

Jag är glad och hoppas på nederbörd i form av snö, kall snl ska falla och ingen halka ska uppstå och den kan få ta en tid, eller så ska det snöa en meter på en natt.. Jag saknar närheten till en backe. Ett ställe man bara huxflux kan åka till och den står öppen för frihet. Frihet för mig då jag inte behöver bry mig om nåt annat än mig själv, dock måste man ju bry sig om andra i backen och inte åka på dem och så.. men inte så mycket mer än så, inga skolarbeten, ingen press på en, helt ensam får jag åka.

Ja, slalom är mitt intresse. Som jag själv har sagt, " jag är inte så bra, men oerhört entusiastisk".. då förstår ni.


I helgen ska man då fara å se innebandy.. Duvan Cup!!! ska bli skoj och idag fick jag fler lag att hejja på.. eller jag fick vetskap om att fler av mina kompisar ska spela och då ställer jag såklart upp som hejarklack!


Sen ska man ju spela själv om två helger.. Det ska bli roligt, det är lite mer på skoj, utklädda och allt.. Vi har världens bästa "tema" i år.. Ska väl bara införskaffa mig nåt att ha på mig... Kanske skriver efter turneringen vad jag hade på mig, så ni får hållas typ 2 veckor, eller snarare 3..


Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards