Ida -

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Ida - 28 januari 2008 19:28

Jag skriver mycket under "livet".

 Jag sitter här och drömmer bort i framtiden, närmare bestämt till nästa helg. Biskopens Buckla och allt som följer med därtill..

Vänner kommer, man skrattar och har skoj, och så spelar vi ju innebandy åxå. Dessutom så har jag vart och fixat min utstyrsel idag... Sitter här och är hyffsat stolt. Jag läääääängtar så. Hoppas dem här två veckorna går snabbt. .

 Dessutom så var jag på en innebandyturnering i helgen vilket gjorde att jag blev ännu mer pepp på att spela...


Skolan kan inte bli jobbigare än den var idag.. först så försover jag mig på min sovmorron, eller egentligen inte kom i tid men stressade så enormt. Sen avr det naturkunskap, vad förväntar dem sig att jag ska kunna komma ihåg genomgångar en måndagsmorgon??.. Sen samhälls och vi fick veta att vi ska skriva en uppsats, en jobbig uppsats. Sen franska som iofs var ganska lugn men jag kommer inte ihåg så mycket. Sen idrott, planering. Inget mer med det..

Sen så var jag och fixade kläder till Bucklan! så grymt bra det blev, typ.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards