Ida -

Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Ida - 29 januari 2008 16:48

Sitter på skolan( :O ) och bloggar, första gången faktiskt. Ja, jag har itne utgett vad min blogg heter till folk i min omgivning bara några få.. men jag har fått deras/era så det var ju rättvist. Nu sitter jag här har just lagt undan skolarbetet och ska snart sticka hem. Tänkte bara skriva några rader. Lyssnar på en låt jag fick av en kompis, den är mkt bra.


Min dag: 

Vaknade som igår, lite sent. Men hann till skolan ändå... Dock ingen bra start på en morgon, sovmorronen. Först engelska drygt, skriva en "uppsats" i läxa... "Differens of celebrity and hero" dryyyyygt.. Hade typ samma ämne på nationella proven i 9:an.. Ja sen lunch. Historia, muntlig redovisning. Naturkunskap om Fagocyter B och T..Ska jag berätta?? nää det vill ni nog inte..Sedan samhälls vi ska skriva en uppsats om nationell ekonomi+ en modell till texten eller text till modellen.. Hur ska min modell se ut?? jag har typ bara 2 lektioner kvar på mig, jag får panik!! Frågade min kusin om han ville skriva den åt mig, men han sa nej.. Dumma han.

Sen har jag kommit på mig själv med att jag spännermig då jag sitter vid datorn, eller typ drar upp axlarna, kanske det är en orsak til varför jag har så nedrans ont i rygg och axlar ibland. Dessutom så måste vi bära runt på datorerna, som vi får "låna" av skolan.. till skolan varje dag, annars får vi frånvaro.. Sen hem igen varje dag.. Kanske inte så farligt då man åker buss men på sommarhalvåret då jag cyklar är datorn ett MYCKET större problem, och en orsak till avrför jag ibland inte cyklar till skolan. Men nu skulle man ju kunna cykla till skolan, det är ju plusgrader!!!

Kommer vi aldrig få någon riktig vinter? Kommer snön att smälta bort så jag inte får åka nå slalom på sportlovet? Mitt liv kommer ju att gå under! Nästan.. det enda som skulle kunna hålla mig vid liv är alla änglar därute, ni vet vilka ni är.. Kram på er å alla andra bloggläsare...

Ovido - Quiz & Flashcards