Ida -

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Ida - 25 juni 2010 09:42

Knott och myggbiten sitter jag här ute på pappas veranda och har just ätit frukost! (grannen bjöd mig på några jordgubbar :D UNDERBART! ) Solen skiner från klanderfri himmel. Klarblå molnfri vänlig himmel. (UNDERBART)


Nu ska jag strax överge far min för firande med mamma och röten vid havet. Premiärdopp!

Först ska jag åka och kolla på mormor och morfars (gammel-) dansgille när de dansar klockan 1. Före det ska jag bara ligga och schteeeeka!


Sen ha rjag i uppdrag att göra tårtor. VI får se vad jag hittar på för spännande!!


Ha en riktigt underbart och skön midsommar!!

Kram på er allihop

Av Ida - 25 juni 2010 00:14

typ tionde gången jag loggar in här idag. Men jag har inte så mycket att berätta..


Inte mer än att jag skådar en otroligt rosa himmel, regnet duggar ner och jag saknar mys!

Jag saknar att vara spontan, lekfull som jag egentligen är. Det jag trodde att jag var.


Åh,jag vill bara springa ut och hoppa runt i regnet! Vad är det som egentligen hindrar mig? förnuftet? åldern? stolthet? Gosh vad utnötta ord i min hjärna. Det här är inte okej. Imorgon på självaste midsommarafton ska jag hoppa i plurret! Jag ska bada och stojja på som en annan femåring! SÅDETSÅ! Ta det eller inte, det är bara jag! och du är det officiellt.. Duger det åt någon? Man ska inte tänka vid den här tiden på dygnet, jag vet. Därför säger jag god natt och slänger mig i sängen. HÄr ska det sovas och inte tänkas. Bra plan.


Ha en finfin midsommar! Det ska jag ha- äta tårta och bada. Det är livet!! Och ja, jag har barnasinnet kvar!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards