Ida -

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Ida - 29 juni 2010 22:52

okej, nu har jag styrt upp saker..


kanske inte sådana som tynger mitt liv. Men sådana saker som gör att semestern känns närmare :D


Jag har alltså bokat flyg hit och dit!! Sådetså! Så nu ska jag jobba musten ur mig för att sedan ta igen mig på husvagnssemestern till sundsvall och sedan vidare till grisslehamn. Sen flyger jag hem från Arlanda. Jobbar järnet. Åker förhoppningsvis till Norge!!! :D sen jobbar jag järnet igen och sedan bär det av till arlanda och sen GREKLAND: Det här blir en kanonsommar!!!


Love life!




Av Ida - 29 juni 2010 20:36

Hon var HUR trevlig som helst :D

Och imorgon ska jag på visning! Och om vi vill ha den så får jag den! Bra deal tycker jag :D



Håll tummarna för mig!!


Tack Maja!!

Av Ida - 29 juni 2010 18:53

VARFÖR?!?!? Jag har fått veta att jag står etta på en lägenhet på haga. Jag har fått mobilnummer till hon som bor där. ringde. Hennes sambo svarade. (varför svarar han på hennes mobil när hon är på jobbet, dvs varför är hennes mopbil hemma???) Sa att hon jobbade till 4. Ringde klockan 5. inget svar. ringde klockan 6. inget svar. ska jag ringa klockan 7? MÅste få se lägenheten senast imorrn!!! Sen åker J bort och jag måste i sådana fall ta ett eget beslut om den. Galet jobbigt. SVARA NU SNÄLLA!!! 


UPPDATERING: Jag tror jag hålller på att gå upp i rök!!! Hon svarade inte nu heller!! Hur mycket kan man ringa innan hon tror att man är helt dum i huvudet?!?!

Ovido - Quiz & Flashcards