Ida -

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Ida - 8 juni 2010 21:23

Jag gillar verkligen de här bilderna, så extremt mycket!!


    


Jag har aldrig varit såhär rund under fötterna!

Hittade bilderna på fejjan och snacka om att jag blev full i skratt, så underbart att få sånahär klockrena bilder på sig själv :)


Kramhej

Av Ida - 8 juni 2010 20:04

jag är påväg utomlands!! Resan är inte bokad än men jag är taggad!! HOppas de andra är lika taggade, MINST! Men jag är itne jättepepp på partyparty hela resan, bara så ni vet :P


Jag kommer vara uppe i ottan för att ta vara på dagarna.. Det är iofs ganska länge kvar tills vi åker, men ändå! I augusti bär det iväg :D om inte vi åker så åker jag själv! FAKTISKT! För nu har jag hunnit smälta allt, jag VILL och SKA åka!!


Krmahej

Av Ida - 8 juni 2010 06:22

Nu ska jag äntligen få sooooooova!!! Det ni!


Min fot blöder.. jag är HELT slut i hela kroppen.. Jag vill i nget hellre än att få sova och ta igen mig till eftermiddagen.. Och det är PRECIS det jag ska göra nu!! :D

Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards