Ida -

Direktlänk till inlägg 25 juni 2010

mys... lek..

Av Ida - 25 juni 2010 00:14

typ tionde gången jag loggar in här idag. Men jag har inte så mycket att berätta..


Inte mer än att jag skådar en otroligt rosa himmel, regnet duggar ner och jag saknar mys!

Jag saknar att vara spontan, lekfull som jag egentligen är. Det jag trodde att jag var.


Åh,jag vill bara springa ut och hoppa runt i regnet! Vad är det som egentligen hindrar mig? förnuftet? åldern? stolthet? Gosh vad utnötta ord i min hjärna. Det här är inte okej. Imorgon på självaste midsommarafton ska jag hoppa i plurret! Jag ska bada och stojja på som en annan femåring! SÅDETSÅ! Ta det eller inte, det är bara jag! och du är det officiellt.. Duger det åt någon? Man ska inte tänka vid den här tiden på dygnet, jag vet. Därför säger jag god natt och slänger mig i sängen. HÄr ska det sovas och inte tänkas. Bra plan.


Ha en finfin midsommar! Det ska jag ha- äta tårta och bada. Det är livet!! Och ja, jag har barnasinnet kvar!! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards