Ida -

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Ida - 17 juni 2010 22:34

och jag ska erkänna en sak. När jag fick mitt schema för sommare hade jag lite panik över att det var så få nätter! Tyckte jag hade jättemycket semester jämför med föregående år. Alltså, mycket mer. Men nu när jag tagit mig i kragen och räknat ihop hur många timmar jag har så har jag insett att jag förmodligen har mest av alla. Av vad jag hört i alla fall. JObbigt läge. Men nu vet ni i alla fall.


tjoflöjt!

Av Ida - 17 juni 2010 18:21

det är INTE okej att med en så bra dag som det var igår, göra en TOTALomvändning till en sån här dag. Jag sov till 16.30 Har efter det ätit Pizza. Som tur är så ska jag ut och cykla med I till Nydala om en halvtimme. Lite motion måste man ju ha! Sen ska jag iväg till ännu ett pass på Posten. Otroligt trevligt! Först blir det nämligen grilltaaajm! Men imrogon måste jag komma ihåg att ställa klockan så jag i alla fall försöker vrida tillbaka dygnet så att helgen blir normal! För jag gillar att ta vara på dagen, egentligen. Så i helgen ska jag, trots norskens regnprognos ta vara på dagarna,göra sånt som jag annars alltid skjuter upp. Och jag ser nästan fram emot att få städa! Det finns någon tjusning med det också..


Nu ska jag göra mig redo för dagens/kvällens cykeltur! på med hjälmen och sedan är det bara trampa på!!


Tjing!



Ovido - Quiz & Flashcards