Ida -

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Ida - 5 juni 2010 11:38

jag har gått omkring och sagt åt folk att "Hata" är ett väldigt starkt ord. Det händer ofta att jag själv uttrycker mig om att jag hatar saker. Men egentligen så luger jag oftast, jag hatar inte de sakerna, jag kanske ogillar men hatar gör jag inte. Men det finns ju saker som jag hatar också.. Speciellt det här! JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Av Ida - 5 juni 2010 11:23

JObbet igår var segt, jag gick omkring och snörvlade, men vi fick sluta en halvtimme tidigare, GÖTT! Då går jag och H direkt ut mot bilar/cyklar. H säger "kom jag ska visa dig en sak.." när vi kommer fram till st'llet där hon ska visa något, så börjar hon ruska om i blommorna som står utanför entren i en kruka.. "den är borta!!!". "Vad är borta?" frågar jag då H sedan förskräckt säger "FÅGELN!!!"......hahaha


Sedan cyklar jag hem som en TOK. Nu ligger jag nedbäddad i sängen och känner mig riktigt förkyld! Blä. Brukar inte känna såhär. Först trodde jag att det var allergi (som vanligt) men när halsen kom med i spelet och känns svullen och jobbig så börjar jag faktiskt ana en jobbig förkylning. SUCK.


Idag ska jag alltså kurera mig! tråkigt värre. Jag gillar inte att vara sjuK!!

Ovido - Quiz & Flashcards