Ida -

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Ida - 3 juni 2010 22:27

OKej, mitt liv sedan i lördags har varit upplevelserikt och spännande! Det har varit kanonkul att hälsa på J och S och alla andra där nere i de smålänska skogarna!!


Det började med att jag åkte första klass ner till stockholm i lördags

   SPÄNNANDE!!


sedan hände det riktigt spännande grejjor i huvudstaden, återkommer om mitt dygn där!


I Stockholm så gick jag runt i dessa (relativt nya) skor..

  


sedan åkte jag vidare till de djupa småländska skogarna där J skulle hjälpa mig att bädda..

  


där i skogarna fanns det väldigt fina blommor.. bland annat Förgätmigej!

  


en dag fick vi chokladmousse med grädde och jordgubbe..

  


samma dag gjorde den jättegulliga klassen det här..

  


och fina J pratade..

  


sedan var de skojsiga dagarna slut och vi skulle åka till tåget, i en full bil..

  


S tyckte att det var varmt, så hon svalkade sig i vinddraget..

  


Vi köpte med oss matsäck till tåget och J njöt..

  

sedan förtäljer inte bildserien hur det slutade, men några timmar senare satt jag och J på cafe här i Umeå och jag köpte en Chailatte! Fantastiskt god, nästan som på Starbucks!!

   MUMMMMMS!


sedan var det dags för balen 2010!


Där hittade vi E och E..

  


på röda mattan kom bland annat supersöta A och hennes V..

  


min kamera pajjade där i mitten så jag missade några söta människor.. tyvärr..


men i tid till att J och hennes A skulle komma så ville den fungera igen..

  



Mer ingående fakta finns att inhämta hos MIG. Fråga på!

Kramhej



Ovido - Quiz & Flashcards