Ida -

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Ida - 14 juni 2010 22:37

Det är hit jag ska och STEKA i augusti!! 

                    

JAJJAMEN!        

blev så ivrig att lägga upp bilderna att jag inte ens orkar fixa så de ser ut att passa ihop överhuvudtaget :P


(okej, tredje bilden kunde vara tagen var som helst.. men ändå!)


Kramhej

Av Ida - 14 juni 2010 20:01

Jag cyklade från Carlshöjd till Böleäng på mindre än 20 minuter. Det är väl ganska okej det?!?!?


E var dock inte hemma, så efter lite snack med hennes far så drog jag vidare på hojjen! Dock inte i samma hastighet och en längre väg än dit.. undvek till störst del allt regn. Droppade bara lite på mig på hemvägen.

Dock har resten av min dag varit helt ovärd. Inget annat har hänt. Väntar med spänning på något spännande!!


Jag har ändå en sorts tanke om att om man är missnöjd över sitt liv eller tillvaro så har man själv övertaget och makten att göra något åt det så att man blir mer nöjd och tillfreds med livet. SJälvklart så ska man ändå ha sina upp och nedgångar utan att känna sig tvungen att förändra något. Men idag kändes det verkligen som en dag när jag vill förändra och göra något! men jag kom aldrig fram till vad. Kanske bara en upp/nedgång.


Å andra sidan påverkas jag MYCKET av vädret och dagens grådaskiga himmel kanske påverkade mig tillfälligt!


Men imorgon är det nya tag och jag hopppas på att jag klättrar uppför!


Kram

Av Ida - 14 juni 2010 01:29

till augusti och GREKLAND!!! :D Resan är bokad och nu finns ingen återvändo! Det går inte att avstyra så nu är ni fast med mig i grekland en hel vecka!! TAGGAD TILL TUSEN!!



Nu ska jag försöka sova! Jag var jättetrött för ett tag sedan men nu är jag så uppe i varv att det inte går att förklara! Hihihiiii


kraaaam

Ovido - Quiz & Flashcards