Ida -

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Ida - 19 juni 2010 23:25

bloggar jag idag!


jag kände mig som en femåring när jag helt sonika drog på mig gummistövlarna, regnjackan och grabbade tag i ett paraply bara för att jag var så godissugen så jag var tvungen att gå till Statoil och köpa lite gott.

Tvingade min syster att ta kort på mig också! Det var eg hon som tvingade mig att gå och köpa turkisk peppar åt henne!


    

transparent?         styleish!

    

galen?                   självklart hopp!


Av Ida - 19 juni 2010 21:25

Jag har ju börjat varva rastlösheten med att göra vettiga saker. Så idag har jag än en gång på inte så lång tid gjort i ordning mitt rum. Nu är allt, ALLT färdigmålat. Suddat. Sedan har jag städat, dammsugit och möblerat om. Nu kommer ni att få komma riktigt, riktigt nära. Mitt andrum, mitt Hjärterum!


     

De väsentliga delarna av rummet,

här kommer detaljer!


    

lampan och flätade korgar


    

tavla bredvid sängen och ljuslykta från fina J!


  

Det var en liten titt..


kram

Av Ida - 19 juni 2010 15:49

Åh så himla fint!!!


De strålar verkligen om brudparet! Precis som det ska vara.. det är bara lite mer rabalder kring just det här!


  

Victorias klänning är helt fantastisk och BRUDBUKETTEN!! Magi!

Jag kan nästan ändra mina åsikter om slöjor också.. (kan dock inte tänka mig ett sådant släp!)


Så gulliga!


nu är det färdigttittat för min del! Jag fick höra "Ja"-delen...

Av Ida - 19 juni 2010 13:56

När jag gör den här låten, så tänker jag bara på Eva och Adam! Tänk vad minnen från barndomen kan hålla sig fast i en!




Nu sitter jag faktiskt framför tvn och (lyssnar på radion) ser på förberedelserna infr bröllopet! Solen verkar sprcka fram där i Stockholm, vilket är fint! För jag kom faktiskt på, att ett kungligt bröllop får man inte vara med om så ofta, speciellt inte en kronprinsessas! Så här ska jag gå emot några av mina principer och se på vigseln i alla fall! Dock har jag inget sällskap så jag MÅSTE tvinga min syster att sitta och hejja på. Tyvärr så kommer jag nog inte komma ihåg den här dagen om 20 år. Kommer ju inte bli särskilt massivt firande om man säger så...


TJohej!

Ovido - Quiz & Flashcards