Ida -

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

fattas bara

Av Ida - 17 juni 2010 18:21

det är INTE okej att med en så bra dag som det var igår, göra en TOTALomvändning till en sån här dag. Jag sov till 16.30 Har efter det ätit Pizza. Som tur är så ska jag ut och cykla med I till Nydala om en halvtimme. Lite motion måste man ju ha! Sen ska jag iväg till ännu ett pass på Posten. Otroligt trevligt! Först blir det nämligen grilltaaajm! Men imrogon måste jag komma ihåg att ställa klockan så jag i alla fall försöker vrida tillbaka dygnet så att helgen blir normal! För jag gillar att ta vara på dagen, egentligen. Så i helgen ska jag, trots norskens regnprognos ta vara på dagarna,göra sånt som jag annars alltid skjuter upp. Och jag ser nästan fram emot att få städa! Det finns någon tjusning med det också..


Nu ska jag göra mig redo för dagens/kvällens cykeltur! på med hjälmen och sedan är det bara trampa på!!


Tjing!



 
 
Emma

Emma

17 juni 2010 21:41

Hahan sàdana dagar ska man väl ha ibland, själv sà har jag ätit choklad och kebab (inte tillsammans) till frukost en gàng... och en meny pà burger king.. om det känns bättre dà! ;)

Jag tror att det ska fungera i augusti.. även om det finns en risk att marginalen blir ca en eller tvà dagar men eftersom vi bor hos min syster sà ska man väl kunna förlänga en dag eller sà i värsta fall.

http://emmaolinsvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards