Ida -

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Ida - 10 maj 2010 23:20

Jag har kollat igenom alla bilder jag tagit med min mobilkamera! Och det är några riktigt fina bidrag där alltså!



      

SOMMAR!


    

Systerysters verk samt Systeryster i egen hög person!


Kramhej

Av Ida - 10 maj 2010 22:41

Vilken hemma-slöardag det har varit! Har i och för sig fått massor gjort!


Har monterat ihop inrednigen till min nya stora garderob! Samt fyllt garderoben.. dessutom har jag tagit fram alla sommarkläderna så allt är så färgglatt och mönstrigt i garderoben :) Men ett är säkert, jag har MASSOR med kläder, men ändå aldrig något att ta på mig.. men nu ser jag ju alla kläderna så nu ska det nog bli bättre!


Sedan när dagen höll på att ta slut så kom jag på att jag var tvungen att gå ut och gå. Tänkte vara lat och följa med bilen ner till Maxi och gå hem. Det vill säga, inte långt alls! Men när jag väl kom ner så började jag gå mot stan, och svänga upp över sofiehem.. Men jag gick vidare till Öbacka innan jag tog svingen upp och sedan hem. Tog mer än en timme, men det var ritkigt skönt i luften, lite kallt om benen men. Sen är det jutur att man har så bra jacka när himlen öppnar sig. Det är även bra att man itne är helt handikappad då man möter läskiga gubbar på ödemarker så man kan springa ifrån dem!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag sooova,


Kramhej

Av Ida - 10 maj 2010 21:44

Hejhopp mina vänner!


Jag fyller ju snart gammalt så jag tänkte ställa till med grillning här hemma på baksidan av huset för alla som vill komma :)


Jag fixar grillningen och alla tillbehör till. VIll ni ha något annat än vatten som dryck får ni ta med det!


Vi kör igång klockan 14 på söndag, 16 maj!


Det enda jag önskar mig av er är att ni kommer!

Hör av dig om du har frågor,


Kram


Av Ida - 10 maj 2010 00:29

Helgens bestyr har varit väldigt varierande!


JOBB, trevligheter och JOBB.


trevligheterna var väldigt trevliga! :D hände massor med spännande och minnesvärda saker!


Sitter här och förundras över hur blek jag faktiskt är. Därförletade jag upp bilder från i höstas för att bevisa för mig själv att jag inte alltid är såhär blek, och att det finns hopp om att jag inte kommer vara såhär HELA sommaren...


Blir till att steka varenda liten sekund som blir över.. Då solen är framme vill säga!

     

bruuunarm                      brun och blond!


Tjohej!

Ovido - Quiz & Flashcards