Ida -

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

monotont

Av Ida - 10 maj 2010 22:41

Vilken hemma-slöardag det har varit! Har i och för sig fått massor gjort!


Har monterat ihop inrednigen till min nya stora garderob! Samt fyllt garderoben.. dessutom har jag tagit fram alla sommarkläderna så allt är så färgglatt och mönstrigt i garderoben :) Men ett är säkert, jag har MASSOR med kläder, men ändå aldrig något att ta på mig.. men nu ser jag ju alla kläderna så nu ska det nog bli bättre!


Sedan när dagen höll på att ta slut så kom jag på att jag var tvungen att gå ut och gå. Tänkte vara lat och följa med bilen ner till Maxi och gå hem. Det vill säga, inte långt alls! Men när jag väl kom ner så började jag gå mot stan, och svänga upp över sofiehem.. Men jag gick vidare till Öbacka innan jag tog svingen upp och sedan hem. Tog mer än en timme, men det var ritkigt skönt i luften, lite kallt om benen men. Sen är det jutur att man har så bra jacka när himlen öppnar sig. Det är även bra att man itne är helt handikappad då man möter läskiga gubbar på ödemarker så man kan springa ifrån dem!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag sooova,


Kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards