Ida -

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Ida - 27 maj 2010 16:17

senaste dygnet har varit riktigt GALET!! På alla möjlig sätt!



1. jag söker en 3:a ganska centralt i Umeå! någon som har en?

2. jag låg mellan 2.30 till efter 4.15 och försökte sova, inte lätt! före det hade jag provat igenom HELA min garderob i brist på annat underhåll. Jag kom bland annat i en klänning jag köpte i somras som satt perfa då men som varit på to liten i vintras. NU kunde jag ha den igen :D

3. vaknade vid 10. Åkte in till stan och lunchade med mamma (låter som jag umgås med min mor HELA tiden, men så är inte fallet. Jag jobbar ju mest hela tiden.

4. tackat nej till ett pass på jobbet!!!!!!!!!!

5. Jag har köpt en byxdress!??!?!?!?! Vad tänkte jag med? men den sitter på mig nu och ja är nöjd, så så tokig kan jag inte vara.

6. allmänt shoppat FÖR mycket!

7. Varit in i förmodligen Umeås bästa inredningsaffär. Där träffade jag på en galning, psykiskt sjuk som höll på att handla upp HELA affären. Jag blev typ rädd. Men jag hade ju hittat ett överkast som jag MÅSTE ha och ville fråga vad den kostade. NÄr psykgalningen gått så blev jag ett mentalt stöd till expediten/ägarinnan som hyperventlilerade och sa "det här kommer gud aldrig att förlåta mig för!" så jag stod där och kände att jag behövde lyssna och berätta för henne att det inte är hennes ansvar att galningen inte kommer ha råd till mat. Expediten höll alltså på att bryta ihop mitt framför mina ögon, första gången jag är in i butiken. Spännande.

8. haft alldeles för mycket kläder på mig medan jag var på stan! DÅ jag åkte in så höll jag på att frysa ihjäl och sedan höll jag på att rinna bort!

9. höll på att krocka med Linda Bengtzing på Åhlens när hon höll på att shoppa!

10. måste komma på en tionde sak! ja, Är MEGAtaggad på KROATIEN i augusti!! samt en norgetripp! :D skulle vara galet skoj!! Dock måste jag fundera över min ekonomi.. tråk.


Nu ska jag börja med middagen, lilla husliga jag.


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards