Ida -

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Ida - 17 maj 2010 11:56

Min tjugoårsdag!


Så nu är jag officiellt inte barn längre.. åtmindstonde inte på bussarna!


Bilder från dagen: (tyvärr kom kameran inte fram förrän vissa hade gått :( ..)


                  


bild 1: finfint halsband jag fick från ES

bild 2: mitt bröllopsfoto som H, J och D så snällt ordnat fram!

bild 3: blommor från EN och ET

bild 4: blommor från ES


bild 5: blommor från H och J

bild 6: delar av gänget! Två taggade tjejjor ;P

bild 7: EN utan grimaser! En skrattandes tös!


bild 8: Kladdkaka som styvbror bakat på min dag :D

bild 9: jordgubbstårta som jag och mor och EK lagt ner våran själ i :D



TACK EK för att du kom hit över helgen :D Och tack för alla underbara människor som finns!


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards