Ida -

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Ida - 20 maj 2010 22:33

Ted Gärdestad-coveren som finns! Lisa Miskovsky är så underbart bra :)


Av Ida - 20 maj 2010 21:05

att jag inte duger


dedu!

Av Ida - 20 maj 2010 20:43

och ibland vill det bara komma ut!!!!!!!!!!!!!


men ska inte prata mer om det utan om min KÄRA SYSTER som fyller år idag, hon är nu ju fortfarande ett litet barn i mina ögon, men i andras ögon är hon faktiuskt hela 17 år nu!

Det firades med tårta på hennes sängi morse, jag tror jag medverkade. Var s trött efter en sen kväll igår att jag inte riktigt vet... Nämen, jag gick och la mig igen efteråt..


Vaknade vid 11 och tog en snabbdusch, man kan ju itne åka på stan i smutsigt hår. I och för sig så var man ju lika äcklig på resten av kroppen efter en snabbcykling till stan i det här vädre! mötte upp mamma och S och så åt vi lunch (FRUKOST) i parken :) MYS!

sen låg jag kvar, begav mig till draggen, mötte upp E och sedan stan, parken och äta glass med E och sedan hem på cykeln igen!

 Väl hemma så svirade jag om till lite fräschare kläder och sedan kom pappa och hämtade mig och syster för vi skulle gå ut och äta.

Blidde Harrys och jag är fortfarande PROPPMÄTT. Sedan satte vi oss i parken och folk åt glass... Pappa skulle prompt ta kort på sina dotrar så det gjorde han..


resultatet efter första bilden:


  

vad hände? 



jaja, det var trevligt och nu sitter jag redan i sängen och håller på att somna.. Inte bra det där med att vända på dygn.. Imorgon ska jag upp före SJU!! GALET


Krmahej

Av Ida - 20 maj 2010 00:32

det här bidraget tror jag kommer gå riktigt långt i årets tävling!!!



Kram






Ovido - Quiz & Flashcards