Ida -

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Ida - 21 maj 2010 14:41

Ibland är jag med om spännande saker.. ibland kanske lite jobbigt spännande.


Idag gick jag upp vid sju och gjorde mig i ordnign för att åka till draggen och sitta prodocka för E som håller på att göra slutprov nu innan studenten! Jag har alltså förandlats till en 80-tals brutta idag! Sminket är lite nedtont nu (av miG!) men annars är ag fortfarande väldigt sminkad!!! Ovanligt och spännande :D


sedan åkte jag hem. Sedan igår då jag slog ihop boken jag läser så har jag längtat efter att få öppna den igen! det är ett riktigt bra betyg det!

 Så jag svirar om (tar bort mina rosa kinder och läppar) tar med mig boken och lägger mig på altanen för att steka lite extra.. som att det inte skulle räcka med de senaste dagarna. SÅ där ligger jag lagomt näck för att känna mig obekväm och så klampar det in två snubbar i 25årsåldern för att fixa gräsmattan som dog i höstas när de grävde in bredband. Jag ligger alltså och läser i min spännande bok, tycker att jag ser tjock ut och så kommer det två lagom stekiga killar och står och fixar gräset två meter ifrån mig. ÅNGEST. Skylde mig själv med boken och så fort de gick till bilen för att hämta krattan så springer jag som en gepard in och drar med mig en sari. PUH, inte lika näck längre. Dock kommer dem tillbaka flera gånger för att slänga på och kratta till och sånt. Dessutom slutar det med att en av killarna måste komma tillbaka när jag trodde faran var över för att dem glömt krattan tre meter ifrån mig. Spännande liv jag har här på min lilla gräsmatta alldeles enam på dagarna.


I alla fulla fall så koncentrear jag mig i boken, sitter som fast i stolen fast solen går i moln och jag börjar frysa. "Bara vanligt vatten" är en helt makalös (som jag anade redan innan) bok av Kajsa Ingemarsson! LÄS DEN :D



Kramhej jobb ikväll

Ovido - Quiz & Flashcards