Ida -

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

så himla gott!

Av Ida - 28 juni 2010 20:51

att känna att man verkligen har tagit i och gjort sitt bästa på träningen! (sommargympan alltså..)


Och sedan cykla hem, fast benen och hela kroppen egentligen inte orkar. Sen duscha och hinna längta en stund på jordgubbar och glass!! Som jag njuter av själv eftersom jag inte fick med mig någon på gympan.. Men det är lika GOTT ändå! första gången i sommar som jag äter glass och jordgubbar i kombination!


Ljuvligt!

webbkamerakvalla..


Men lika gott ändå :)


(för allas vetskap så är jordgubbarna som säljs utanför Ica Maxi 5.10 kronor billigare än utanför Coop. Dessutom måste jag nog säga att de utanför maxi (ängelholms) är snäppet godare/mognare än de utanför coop (finnerödja) så nu vet ni det!!)


Kram på dä!   

 
 
Martin Karlström

Martin Karlström

29 juni 2010 00:39

Jag blev faktiskt frestad av ditt erbjudande om jordgubbar, men det var lite långt att åka ;)

http://martinkarlstrom.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards