Ida -

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Ida - 23 oktober 2009 18:53

i vardagen och bloggandet kommande vecka!


Imorgon klockan 4 är det uppstigning för lilla Ida. Sedan bär det av i bil till flygplatsen och så lyfter flyget 07.15 TIdig lördagsmorgon, men det är det värt för då förlorar jag inte HELA dagen på att resa. Nu blir det bara halva dagen..


Jag borde fotografera min väska bara för att visa hur LITE jag har packat. Dessutom ska jag inte packa någe mer heller!


Middag- succé! Min bästa godaste kyckling går alltid, ALLTID hem! Jag är så glad då tjejerna tackar för maten och säger att det var GOTT! Lite uppskattning i vardagen :)


Nej, nu ska jag duscha och packa ihop datorn. Sedan blir det sängen!


Har redan lagt fram min outfit för imorgon och sedan är det bara datorn som ska ner i väskan!



Alldeles JÄTTEsnart så kommer jag hem!! Längtar om inte ännu mer nu!

Kram

Av Ida - 23 oktober 2009 14:50

fredagar ska väl vara bra dagar. De ska öppna inför en trevlig helg. Säga välkommen.

men fredagar ska inte gå så här långsamt! jag håller ju på att förgås i det här tempot!


Tvättat det sista. Gjorde frukost, väckte tjejerna trots att pappan var hemma. Konstigt.

Sedan har jag hjälpt dem att packa och tänka vad de ska ha med sig till Sverige. Pack-proffs är jag också.


Sedan lunch. Sedan seeeeeeeeeeeeeeeg. Sedan städade jag min toalett. Något måste man ju göra. Sedan stickade jag. Sedan hängde jag tvätt. Sedan packade jag min väska. Dvs. ett par skor., två klänningar i en stor jäkla resväska.

Dock tror jag att den kommer vara fullare på väg hit igen.. Pjäxor, hjälm och lite annat ska ju med ner.....


Nu ska jag kolla om familjen befinner sig inomhus eller ute i regnet.


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards