Ida -

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Ida - 22 oktober 2009 13:37

Igår var jag ju och handlade. Ca 20 mandariner bland annat. Nu är det tre kvar. Är det nyttigt att barn äter så många mandariner?


Jag ska i alla fall ner på Coop nu och inhandla fler :P Och även någon ersättning till Bregott som tog slut i morse. Tur att barnen och jag ska till Sverige nu så vi kan inhandla det.. Ska även köpa några tidningar till frun i huset.

Och korsordstidnignar till mig själv :)


Och så MASSOR av annat.


Har fixat frukost (trots att båda föräldrarna var hemma! mamman sjuk och pappan ledig..)

Sedan åkte Pappan iväg trots allt och jag har tvättat. Måste ju tvätta alla favoritkläder nu då de ska ha med sig dessa till Sverige. Mycket att stå i.

Men jag har tvättdag imorrn också. Och då hoppas jag att Pappan är hemma som han lovat.

Lagade lunch.


Jag är SÅ sugen på att baka min favoritrussinlimpa! Ska banne mig göra det också!


Nu bär det iväg till Coop. Hörs sen!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards