Ida -

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

fredag

Av Ida - 23 oktober 2009 14:50

fredagar ska väl vara bra dagar. De ska öppna inför en trevlig helg. Säga välkommen.

men fredagar ska inte gå så här långsamt! jag håller ju på att förgås i det här tempot!


Tvättat det sista. Gjorde frukost, väckte tjejerna trots att pappan var hemma. Konstigt.

Sedan har jag hjälpt dem att packa och tänka vad de ska ha med sig till Sverige. Pack-proffs är jag också.


Sedan lunch. Sedan seeeeeeeeeeeeeeeg. Sedan städade jag min toalett. Något måste man ju göra. Sedan stickade jag. Sedan hängde jag tvätt. Sedan packade jag min väska. Dvs. ett par skor., två klänningar i en stor jäkla resväska.

Dock tror jag att den kommer vara fullare på väg hit igen.. Pjäxor, hjälm och lite annat ska ju med ner.....


Nu ska jag kolla om familjen befinner sig inomhus eller ute i regnet.


Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards