Ida -

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

miss/lyckade

Av Ida - 28 april 2010 16:38

Dagen har varit väldigt blandad.. Mellan nyttiga och onyttiga saker.

Jag har faktiskt dammsugit halva huset och skurat, alltså grundligt skurat toagolvet! Utöver det så har jag betalat räkningar och kontrollerat mitt lönebesked! Och eftersom jag inte är så duktig i vanliga fall så kunde jag inte låta dagen bli så viktig och skärpt. Så jag var tvungen att väga upp det med att fota alla inköp jag gjorde igår! Vilket kan ta ganska lång tid! Och kan bli riktigt skoj..

och misslyckat..


You choooose!

     

Den här tunikan har jag suktat efter länge, provade den igår och var tvungen att köpa den. Men nu är jag inte lika säker länge.. Jag har kommit fram till att det är som mamma säger "en gravid-tunika". Och jag är ju inte gravid så.. förmodligen ska jag lämna tillbaka den..


    

Jeans!!! Jag köper sällan, VÄLDIGT sällan jeans. Men igår hittade jag de här, tajta jeansen som satt som en smäck så jag var tvungen att köpa dem, snygga var de också!


    

Och de här jeansen har jag gått och längtat efter länge, har provat dem massor med gånger men har aldrig tyckt att de passat. Men igår när jag provade dem så satt dem! Och de är så sköna :) Älskar bild nummer 2, ingen kropp?



Jag tycker de flesta bilderna blev lite coola fast de egentligen är misslyckade!


Kramhej

 
 
Emma

Emma

30 april 2010 08:55

jag tycker att tunikan är jättefin! Men det kanske är tvà olika saker att se den pà bild oh i verkligheten..?
Det är nog ocksà den först (àtminstone en av de första) gàngen jag ser dig i jeans! ;) Allt var hur fint som helst! Kram

http://emmaolinsvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards