Ida -

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Ida - 18 oktober 2009 15:10

Helgen har gått bra, hyffsat snabbt. typ.

Fredagskvällen ägnades åt web-tv.

Lördagsmorgonen: träna, äta frukost, åka in till Bern, gå på stan med några svenska tjejer.. Köpte grillad banan, sån där SUPERgod som jag åt i Ghana! det var på en klimat-festival. Fanns mat att köpa från världens olika hörn. Köpte även ett par örhängen.. Ni kanske får se dem sen.. 

Starbucks och en supergod, verkligen min favorit än så länge. Frappucino- Strawberry! Struntade i att det var kallt ute och att jag drack kallt.. Men den var ju såååå god!

 Men nu får jag vänta minst en vecka innan det blir något fik igen! Måste ju försöka vara nyttig iaf..


Sedan på tåget, till huset, äta middag, mys i "mitt rum".. Webtv. Idol.

Sova!


Vakna, lite längre promenad än vanligt.. Började med inställningen att springa. Sprang lite i början men kände att jag inte pallade. Det är ju faktiskt söndag, då "räcker" det ju med att bara promenera! SÅ jag promenerade den där vägen som jag cyklade för några veckor sedan. Skönt var det iaf!


Sedan frukost, gröt :) Bad U köpa någon "bärdryck" i fredags och hon hittade en jordgubbsjuiceaktig sak. Smakade som Proviva :) Ska börja med ett glas sån juice till frukost, så kanske jag mår lite bättre.


Har städat undan i rummet idag. Bäddat sängen till och med!!

Rivit upp en av halsdukarna som jag stickat för att jag ska ha något gar att sticka med.. Var ändå inte nöjd med den så det garnet får offra sig för min uttråkning och en förhoppningsvis mer användbar halsduk :)


Ikväll ska familjen ut och äta. Undrar om det är tänkt att jag får följa med?

Annars tänkte jag lyxa till det med PLÄTTAR, PANNKAKA eller VÅFFLOR!! Sicken söndagsmiddag va?


Nä, nu ska jag sticka litegrann!


Kram


jag gillar kommentarer och gästboksinlägg!

Ovido - Quiz & Flashcards