Ida -

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Bästa dagen i Schweiz

Av Ida - 13 oktober 2009 20:38

ja, jag måste nog sammanfatta den här dagen som den bästa hittils i detta mini-pluttland!


Så fort mamman kom hem så drog jag på mig träningskläderna och for ut på en kvällsrunda. Det var 10 grader då jag begav mig, alltså åkte koftan på!

Så fort jag kom ut så kände jag doften av rök och kyla. Tänkte på mormor och morfar!

Hösten är här!

Sedan ute på ängarna doftade det smultron! Uppiggande!


Sedan gick jag raskt upp på kullen och sprang i princip hela vägen bort mot C och tillbaka "hem". RIktigt härligt!

Traktor körde bakom mig, så jag fick tillbaka känslan av svenskt höstlov hos mormor och morfar..

Sedan in och äta banan och dricka Äppel-te. Hur gott som helst! Jag tror jag ska börja med te varje dag :)


Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards