Ida -

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

myspys

Av Ida - 13 oktober 2009 13:44

En mysig dag, barnen är snälla och jag mår bra!


Då de åkt tillbaka till skolan efter lunch så tänkte jag koka mig en te-kopp!

Grävde i djungeln av tepåsar och hittade ett utan etikett men som luktade gudomligt! Kokade och då jag häller upp vattnet i koppen, med tepåsen så förvandlas de annars så genomskinliga vattnet till en rosa-röd te som luktar fantastiskt!


Men att jag seda inser att den är samma färg som min tunika som jag har på mig idag, som i sin tur är samma färg som kudde jag sitter bredvid och som matchar väggen bakom mig!!

En väldigt rolig matchning helt enkelt!!


  


Du får kalla mig macho nu E!! Hihi


Kram

 
 
Angel in Deutschland

Angel in Deutschland

13 oktober 2009 14:01

Dagens viktiga fråga: Stövlar eller Ballerina, vad föredrar du? =)

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

E

13 oktober 2009 16:17

Snacka om Macho-Macho. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards