Ida -

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Vem vinner?

Av Ida - 12 oktober 2009 14:33

Ja, vem vinner?


Jag har för tillfället 99 kommentarer och nu undrar jag vem som blir tilldelad den 100 kommentaren och därmed ett pris ;)


Så kommentera!


Annars har dagen flutit på hyffsat.. Trots mitt första pessimistiska inlägg om storm och sånt så sov jag hyffsat. Vaknade dock utav dörrklockan, springer helsnurrig upp och öppnar.. Skriver på att jag mottagit två brev och går sedan in i huset igen. Vänder om och insåg att det inte regnade längre :)

Så på med träningskläderna och ut i (fortfarade) stormen!! (dock utan regn)

Sprang som aldrig förr! har inte så sprungit så mycket sedan jag kom hit :O Gick såklart upp på kullen, sprang ner och över hela slätten (med vinden i ryggen) gick genom villaområdet och sprang sedan ner på vägen och bort mot C. Gick över övergångsstället och 50 meter till.. Sedan började jag springa där det är medlut och sprang ända till järnvägsövergången. Gick 10 meter och sedan sprang jag ändå, ändå "hem" :)

Men det blåste måste jag medge! Fy, men det får jag väl vänja mig vid.. Ska be pappan eller mamman förklara hur man sätter igång cykeln ikväll!


Sedan åt vi lunch och efter det att de åkt tillbaka till skolan så städar jag huset.. Tog det lugnt idag, slappstädade, men jag är ju såklart noga ändå!


Nu sitter jag här och funderar på om jag orkar göra franskaläxan eller inte.. Hörövningen alltså.. Tror fasen att jag struntar i den.. Säg vad ni vill..



Kommentera mina vänner!


Kram

 
 
Ingen bild

E

12 oktober 2009 16:08

Tack för att du finns gullunge :D Saknar dig!!

 
Martin Karlström

Martin Karlström

12 oktober 2009 20:07

Vi var också ute och sprang idag. 5km närmare bestämt. Och imorgon har vi soldatprovet. Det innebär att vi ska gå tre mil!!!

http://martinkarlstrom.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards