Ida -

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

Fridfull dag

Av Ida - 9 oktober 2009 18:37

Barnen har varit otroligt snälla och goa idag! Hade till och med vad folkmun skulle kalla "kvalitetstid" med tjejerna på lunchen!

Kanske är det för att det är fredag och de inte MÅSTE göra läxorna på lunchen och jag SLIPPER tjata på dem att göra det, eller så var det bara en BRA dag :)

Jag känner mig bättre till mods efter den här dagen i alla fall :)


Bakade morotsbröd idag och det blev väldigt vackert!

  


Undrar bara om det går hem hos barnen.. Gjorde två rundlimpor med sesamfrön och två utan, så de borde våga prova de utan iaf..


Snart ska jag bege mig mot WS och möta upp E och F. WS f

yller 1 år och det firar de med att ha 10% på allt just idag.. Så jag förbereder mig på mycket folk och trängsel och kö.. Men det gör ju inte så mycket då jag inte ska handla något... Eller ska jag? NEJ, ska hålla mig undan från det!! Har ju nyligen (igår) beställt två toppar.. Möjligen om jag hittar jeans! För jag har som sagt bara ett par jeans med mig hit.. och de är för stora.. Men jag ogillar starkt att köpa jeans. Så risken är inte så stor att jag kommer hemsläpandes på en shoppingpåse innehållande ett par jeans.
En sak jag vill och ska köpa (om jag hittar något snyggt par) är tjockare mönstrade strumpbyxor! Det vill jag ha :)

Nä, nu ska jag göra mig i ordning och dra mig mot tågstationen!


Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards