Ida -

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Jag vet att ni gillar

Av Ida - 20 februari 2011 01:23

mina bildinlägg.. så här kommer ett till!


Vissa tycker/tror att mina bildboominlägg är på grund av att jag har för lite att göra.. Jag anser att det är för att jag känner mig kreativ!!


    

Såhär brukar det se ut när jag pluggar som bäst!


  

fina promenader i fina väder!


  

Min finska halva H tog en vila i en säng på en butik efter en sån promenad!



  

Förmodligen Umeås bästa Ceasar-sallad! Barista kan det där.


  

En salig frukostblandning, den här innan träning!


  

Mysfrukost i sängen! Bokläsning på det, blå himmel där ute, NÖJD!


  

Fin syster för någon vecka sedan i Ö-vik! Systerdag a la deluxe!


   I heart it!


  

Om man är nere en dag.. så kan man ta en promenad i solen och bli lite gladare..


  

Då kan man tänka på alla fina livbojjar som finns runtomkring sig! Livbojjarna hjälper en att orka! Hjälpa en att orka rädda sig själv! Mina livbojjar är alla fina vänner som jag har lyxen att ha runtomkring mig! Ni betyder!


Alla bilder har jag tagit med min mobil!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards