Ida -

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Ida - 1 februari 2011 13:29

jag har haft många bloggplaner senaste dagarna.. Kanske mest eftersom det inte har gått! Internet har varit sääääämst.. men nu är det ny månad och nya krafter i nätet!


Vardagsplanerna är inte lika många.. Idag har jag ingen plan alls! skidskola att hjälpa till med ikväll eventuellt.. Annars nada! Men jag har ändå lyckats fylla dagen. Har städat hela lägenheten.. och tvättat två tvättar :) Ringt vaktis och diskuterat ny spis (han sa i höstas att han inte behöver påminnas om det och nu när jag ringde hade han ingen aning om att han lovat oss en ny!). Nästa plan är att gå och stänga fönster och dörrar när jag nu vädrat i någon minut, fräsch luft är underskattad! Sen blir det storhandling med roomie, idag har vi bil :)


Sen ska jag bara mysa ikväll!



Ovido - Quiz & Flashcards