Ida -

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Ida - 3 februari 2011 12:52

kommande helger.. känns sådär lagomt mysigt!

Men jag ska ha så himla skoj under de helgerna så det får (och vill) jag leva med.


Den här veckan har varit otroligt oambitiös och oeffektiv. Det enda vettiga jag har gjort är skidskolan, vilket totalt har tagit upp ca 5 timmar av hela veckan än så länge. Rastlös ha rjag varit resten av den vakna tiden! Folk kanske inte tror att jag har något liv, men så är icket fallet även om jag själv ibland kan känna så.. Imorgon däremot ska jag gå med vinst i och med några timmars schemalagd arbetstid. Men nästa vecka ska jag ta tag i mitt arbetsliv och förhoppningsvis gå ännu mer med vinst! (Har tackat nej till jobb två kvällar den här veckan och det är inte möjligt att göra så en vecka till.)


Nu snart (läs tre timmar) ska jag iväg mot träning, blir Yoga idag.. känns inte riktigt som det jag vill. BodyBalance har förut varit på torsdagar klockan 16, vilket har varit en superbra tid och träning för mig! Men nu helt plötsligt har de ändrat och har Yoga då istället. Tänkte ge det en chans för jag brukar ju vara ganska upptagen på kvällar, antingen med jobb eller skidskola så.. Imorgon vid lunch ska jag dessutom på spinning, vilket jag är SÄMST på. Men S har lyckats dra med mig. Jag kommer vara helt slut på måndag, efter all träning OCH skidskola hela helgen!



uppdatering- verkar gå plus nästa vecka :D

Ovido - Quiz & Flashcards