Ida -

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ida - 14 februari 2011 23:53

Jag kan nog befatta mig som BÄST just nu! Ikväll var jag på ett två timmar långt spinningpass och det var helt galet bra! Jag orkade så galet mycket och gav tammetusan järnet hela passet men sista halvtimmen så trotsade jag alla möjligheter till "raksträckor" och klättrade heeeeeela tiden! SÅ FANTASTISKT bra min kropp är alltså :D Lycka i hela kroppen!


Sen jag kom hem har jag och min fina roomie bakat inför storkalas imorgon! Fyra tårtor är gjorda och jag har slickat alltför många skedar, vispar och slickepottar! Men efter två timmar på en cykel är det kanske okej.. Imorrn blir det dock tjocksmockätning för min del! Det är inte varje dag man är bjuden på storkalas..


Medan den sista tårtan tillagades i ugnen så valde jag därför att tömma kameran på bilder.. SÅ här kommer lite fint att titta på!


    

Min nya spetströja, fiin!


  

med en rosett i håret blir jag mycket gladare!


  

Pluggklädd och en mugg varm choklad, bra förutsättningar för en godkänd tenta!

Tavlan i bakgrunden är för övrigt mitt nyaste mästerverk..


  

Såhär lagomt till alla hjärtans dag har jag bäddat med hjärtan i sängen, så nu ska jag krypa ner där och sova som en klubbad säl. Vilket jag iofs känner mig som efter en dag som denna!


  

Och så har jag kommit fram till att tulpaner är mina favoritblommor!


God natt gott folk!  

Ovido - Quiz & Flashcards