Ida -

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Ida - 13 februari 2011 11:57

Slank in på lite fel hemsidor... Har haft ett sånt stort sko-sug senaste veckorna och nu blev det inte bättre!! När jag var på stan och fika tidigare i veckan så hittade jag de här måste-ha-skorna!


  


Tygskorna har inget val, de ska hem till mig!!

De andra får jag nog ställa mig in på att bara drömma om.. men de är snygga och SKÖNA trots allt :) Men om du har ett papp över och vill ge mig en present så... !


Av Ida - 13 februari 2011 11:13

Drömde (ni som känner mig på fejjan vet redan vad..) att jag skateade uppför Ingemarbacken på längdskidor!! Hur kom det sig? Bästa med hela drömmen är ju att jag kom hela vägen upp (näst sist i en grupp på kanske 10 pers) vilket var en helt underbar känsla! och jag kände den trots att det inte hänt på riktigt :D Solen sken, en stav gick av just när jag kom upp och jag sken av lycka. Nästan lika mycket som solen sken den dagen. Vaknade sen och såg att solen skiner lika mycket på riktigt. Men att jag inte kommer odla någon googles-bränna idag eftersom jag ska sitta inne och producera sista sidan på min hemtenta. Men jag har kommit på att det är det värt eftersom då behöver jag inte trilskas med den sen och då är jag HELT fri!! Mums!


   

Syster och jag på promenad för typ tre år sedan.. men solen sken!  

Ovido - Quiz & Flashcards