Ida -

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Ida - 25 februari 2011 14:29

Ååh, imorgon åker jag!


Ska bli så himla skönt och roligt och spännade.. Packningen är klar, alldeles för stor förmodligen men det är ju ändå två veckor och jag ska ha allt jag ska leva i med mig. Två böcker är med för den evighetslånga bussresan. (längre än när jag åker till hufvudstaden) Kudden är med. Och så förståss all skidutrustning. Hoppas jag får hjälp till busstationen imorgonbitti :S annars får jag gå två vändor!


Tydligen blir det fest imorgonkväll.. Hoppas på att något av mina ombyten som jag packat täcker upp för den festen!


Nu är jag på väg till jobbet för en långkväll. 15.15-22-45 udda tider men sen kommer jag falla pladask i sängen.. känner att jag inte riktigt har tid att sova.. kanske borde dygna så att jag kan sova på bussen imorgon?!


Två veckor i fjällen kan ju inte sluta dåligt, ellerhur!? :D


  

Jackan är med!


  

Snö kan jag lova att det kommer finnas.. Hoppas solen vill vara lika närvarande :)


då kanske man får en sån här igen..

  

En så kallad googles-bränna. Schpännande... (jag ser ju för sjutton SMUTSIG ut..)


Ajja, det viktigaste är att jag har roligt! och det ska jag se till att jag har :D

Ovido - Quiz & Flashcards