Ida -

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

matvanor

Av Ida - 19 februari 2011 23:32

Det finns en sak.. som inte så många vet om.. Som bara några få har fått veta!


Och nu ska jag berätta vad! Det är en sak som jag gillar, något som jag tycker är galet gott! Jag skäms lite för att jag tycker om den här saken, det är ju trots allt lite konstig kombination!


Det är nämligen fil med korvtärningar och Cornflakes! Så gaaaalet gott!


Nu hade jag inte allt det hemma, så det fick bli en lite annan variant!

     

här med Yoghurt, Müsli och såklart korvtärningar! 

Nu har jag inget att skämmas över längre.. När jag ändå är på gång kan ja ju säga att jag älskar Messmör också! 


Älskar även den här lilla godingen!

  

men det är nog mer förståeligt och allmänt godkänt!

 
 
Emma

Emma

20 februari 2011 05:44

Gud vad jag saknar Ben and Jerrys! Du lyckades pricka min favorit också... ät extra mycket för mig med! ;)

http://emmaolinsvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards