Ida -

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

finska halva

Av Ida - 18 februari 2011 20:44

Förlåt min finska halva H!


Lovade henne att lägga upp bilder som jag fotat idag.. Men jag somnade liksom bara ifrån! Vaknade nu halv nio och är i och för sig minst lika trött men känner att jag inte kan eller får lägga mig igen för å kommer jag vakna runt 5 imorgonbitti och det är inte okej en lördag.. För då är hela helgen vänd åt fel håll och veckan (med nattjobb) kommer fallera redan där, nej fy!


Därför ska jag nu... göra något... så att jag inte somnar. Men vad?


Någon som vill ligga i en snödriva med mig och kolla på stjärnorna kanske? Fullmåne dessutom! Hade det inte varit så kallt hade jag med ens gått ut i någon snödriva bums! Annars är det ju ingen risk att somna när graderna sjunkigt så lågt som nu..


Bilderna kanske kommer upp nu snart ändå!

 
 
Ingen bild

Hannu

18 februari 2011 21:09

Hahah! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards