Ida -

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

dagens

Av Ida - 18 februari 2011 10:21

Känsla: Lagomt morgonseg en fredag som denna.. Lite träningsvärk! Nöjd med livet-känslan infinner sig i kroppen :D

Gjort: Idag.. inte så mycket! Mejlat jobbet och lite annat och hoppas på bra pass nästa vecka!
Gör: Ligger under mitt hjärtmönstrade täcke och myser. Frukosten är uppdukad och jag struntar i om smulorna faller ner i sängen, för det här är fredagslyxmys! Mums!  

Planer: Dra på mig träningskläderna och bege mig mot ett lagomt långt spinningpass. 45 minuter är ju ingenting nu för tiden.. haha! Sedan tvätta och se till att ha en trevlig kväll!

Bästa: Är att jag är helt ledig ikväll och i helgen, så nu vet jag inte alls hur jag ska fylla i dagarna och kvällarna! Bara vila och njuta skulle vara perfekt, men jag har ju en tendens att bli rastlös..

I behov av förändring: Mitt liv! Eller i alla fall paniken över mitt liv. Paniken är inte befogad så det är väl den som borde mattas ner.. Så jag börja med att förändra läget i mitt rum, plocka undan alla kläder som inte är där de ska! (vill införskaffa mig en fin klädställning...)

Väder: Blå himmel, soldis och endast 20 minusgrader! Alltså finns det hopp om att gårdagens superjobbigt kalla väder håller sig borta från den här fredagen. Skulle vilja mig ut på längdskidor eller skoter.. Någon annan?


Kopierade "frågorna" rakt av från Ekonördarna på Lyckobacken! De skriver varje dag.. jag.. kanske en gång i kvartalet!



ps. jag är helt ledig hela helgen alla timmar. Skidskolan blev nerskuren på grund av för få anmälda så jag ska inte vara där något... Alltså! skulle uppskatta sällskap :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards