Ida -

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Ännu en dag

Av Ida - 11 februari 2011 01:12

har tagit slut. Efter massvis med snesömn och pengainsamlande så ska jag nu lägga mig och sova medans det är mörkt ute och fortfarande natt! Tydligen är det snö/flygkaos i de mer södra delarna av vårt avlånga land, spännande! Jag hänger inte riktigt med i nyheterna sen i september ungefär.. Och verkligen inte efter kvällar och nätter på terminalen. December var verkligen bara ett enda stort fluffludd.

Men nu har jag ändå stått pall i januari och trott jag haft koll, men icket! Hursom så är morgondagens plan att rycka upp mig gällande plugget och tentan jag aldrig lämnade in i januari ska nu ersättas av en ny hemtenta som jag ska skriva och lämna in på söndag, HEJJA IDA!


Delar med mig av en fin låt såhär lagomt innan jag ska sova!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards