Ida -

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

härlig dag i härliga bilder!

Av Ida - 16 juni 2010 17:26

Jag vaknade och snoozade min klocka. Jobbet ringde, ska jobba inatt. Sedan gick jag upp för att äta frukost och mötte I. Vi bestämde att vi skulle cykla ner på stan och minigolfa!

Sagt och bestämt!!


    

Vi är bäst!


    

hög koncentration!!


     

Oooooooolidligt spännande!!!


   Vi tog varsin glass i solen!


Sedan cyklade vi vidare, hemåt. Cyklade förbi världens kanske roligaste konstverk! Man kunde ju klättra i det :D

  Och klätterapa som man är så måste man ju STÅ HÖGST UPP och vidga sina vyer/utmana livet! ;D


   I kan ju inte vara sämre!! 

SKOJSKOJSKOJ!


   I tog massa kort, bland annat den här, däruppe i den chockrosa klätterskulpturen! Kolla in min skrattgrop! Me like!



Ikväll bli det dans, sedan åka tidigare för att hinna till jobbet! Tjing!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards