Ida -

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Mossebo!!

Av Ida - 31 maj 2010 12:07

Jag är framme hos bästa J och hennes nuvarande vardag med många härliga människor runt omkring!


Mitt dygn i huvudstaden var väldigt intressant, men vi tar det en annan gång. Jag blev i alla fall fattigare, dock rikare på världens finaste tunika! och lite andra saker..

Tåget hit tog så LÅNG tid. VIlle bara komma fram. FIck dessutom åka alldeles ensam i taxin hit ut i skogen, chaffisen var väldigt trevlig dessutom! J mötte upp mig och sedan väntade presentationen inför alla. Jag tror jag kan namnen nu.. de flesta i alla fall!


Nu sittter dem och fyller i utvärderingar, så jag ska sluta knappa på tangenterna. LÅter så mycket...


Kramhej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards